Усі споживачі косметики хочуть знати, яка косметика найкраща?

Усі споживачі косметики хочуть знати, яка косметика найкраща?

На жаль, навряд чи знайдеться видання, яке зможе дати відповідь на це запитання. І річ навіть не в тому, що руки видавців пов’язані з одного боку рекламою, а з іншого боку етикою. Усе набагато простіше – такої інформації просто немає. Для того, щоб провести дійсно відкриті та об’єктивні (а отже, незалежні) дослідження ефективності тієї чи іншої косметичної лінії, потрібні величезні кошти.

Що ж стосується випробувань косметичних засобів, які проводять на замовлення самих компаній, навряд чи їхні результати коли-небудь будуть доступні для порівняльного аналізу. Деякою інформацією щодо косметичних засобів володіють косметологи, які, виходячи з накопиченого досвіду, можуть порадити своїм клієнтам найефективнішу, на їхню думку, косметику, а також застерегти від косметики, що спричиняє алергію або провокує акне. Однак і їм важко простежити всі віддалені наслідки від застосування косметичних засобів.

Ну, а ставлення споживачів до косметики зазвичай коливається від повної довіри та готовності випробовувати на шкірі будь-який засіб, який їм пропонує реклама, до повної відмови від косметики. Тим часом, зміни, які відбулися за останні 10-15 років у косметичній індустрії, створюють передумови для зовсім іншого підходу до вибору косметики

Косметологія, яка довгий час була схожа на магію та алхімію, стає наукою. А накопичених до теперішнього часу знань цілком достатньо, щоб відповісти на запитання, які проблеми може розв’язувати косметика, що їй до снаги, а що ні, і наскільки інформація, представлена в анотації косметичного засобу, співвідноситься з його рецептурою.

Значить і вибір косметики може бути усвідомленим, заснованим на знанні механізму дії активних інгредієнтів. Щоправда, такий метод вибору косметики має свої недоліки, адже косметичний засіб складається не з одних тільки активних добавок. І часом косметика не виправдовує покладених на неї надій, незважаючи на те, що до неї входять “правильні інгредієнти”. Причини можуть бути різні: Активна добавка введена в косметичний засіб у невеликій концентрації – нижчій, ніж необхідно для досягнення ефекту. Зазвичай це стосується дорогих активних добавок.

Виробник включає її в рецептуру для того, щоб вона була в списку інгредієнтів і не більше того. Тому, якщо ви купуєте дешевий крем із коензимом Q10, гіалуроновою кислотою тощо, найімовірніше, ці речовини містяться в ньому в незначних кількостях. Активні компоненти можуть бути інактивовані в процесі приготування крему, під час зберігання або внаслідок взаємодії з іншими речовинами, присутніми в кремах. Активна добавка може просто не досягти місця призначення. Роговий шар є досить надійним бар’єром, який не пропускає водорозчинні молекули, а також молекули з великою молекулярною масою.

” І нарешті, косметичні засоби так само, як і ліки, можуть підійти або не підійти конкретній людині. ”

Кожен лікар стикався з ситуацією, коли випробувані препарати не давали ефекту, а одужання наставало від якогось знахарського порошку. Аналогічна ситуація з косметикою. Цілком якісний косметичний засіб може в одних людей викликати небажані шкірні реакції, на інших узагалі не діяти, а для третіх стати чудовим еліксиром, який вони рекомендуватимуть своїм знайомим.

І все ж на підставі того, що вже відомо про косметичні засоби, можна дати кілька порад, які дадуть змогу уникнути найсерйозніших помилок під час купівлі косметики: Виробник косметики завжди перебільшує її можливості. Не вірте всьому, що написано на етикетці. Шкіра різних людей різниться – те, що підійшло вашій подрузі (або консультанту) не обов’язково підійде вам. Крім того, багато людей дуже сугестивні і бачать поліпшення (або навіть чарівне перетворення) там, де його і в помині немає.

Саме тому вчені проводять випробування на великих групах людей. Не купуйте косметику тільки тому, що вам її розхвалили. Істотного поліпшення стану шкіри можна досягти лише комплексним доглядом.

Перш ніж купувати косметику, розберіться в стані своєї шкіри, прислухайтеся до її проблем і потреб (іноді тут потрібна допомога фахівця). Не вірте в “чарівні засоби”, які нібито вирішують усі проблеми – таких засобів не існує.

Стаття є авторською, копіювання статті тільки з дозволу УЦ “Лінуель”.

Share